16665
Książka
W koszyku
Strategie rozwoju firmy / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 1, dodr. 3. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1998. - 341, [1] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
W pracy w usystematyzowany sposób przedstawiono najważniejsze strategie rozwoju przedsiębiorstwa: cechy tych strategii, zasady i metody ich wyboru oraz zakres zastosowania i efekty poszczególnych strategii podejmowanych w przedsiębiorstwach krajów rozwiniętych. Autor stara się zaprezentować różne koncepcje strategiczne, różne podejścia i metody analizy strategicznej oraz formułowania strategii, różne uwarunkowania, tak aby pokazać całość i złożoność problematyki zarządzania strategicznego, których nie da się rozwiązać za pomocą określonych schematów. Praca koncentruje się na dwóch etapach zarządzania strategicznego tj. na generowaniu i wyborze strategii oraz analizie strategicznej. Tekst jest uporządkowany według etapów procesu zarządzania strategicznego oraz według poziomów zarządzania i poszczególnych rodzajów strategii.
Status dostępności:
Domaniewice Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 337-[342].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej